dimanche 20 janvier 2013

Les matins roses

Un peu de poésie dans le ciel avec ce levé de soleil rose que j'ai capturé hier en baladant les chiens.
Toute la semaine sur le chemin du travail j'ai vu le soleil se lever avec toutes ces couleurs oranges et roses . Je rageais d'être en voiture et de ne pas pouvoir prendre de photo.

 Samedi matin la nature m'a fait un cadeau et cette fois j'étais prête.
 









13 commentaires:

  1. Ma petite Mme Canadoux, encore une fois tes photos sont magnifiques...
    DD

    RépondreSupprimer
  2. Exceptionnel! Tellement beau!

    RépondreSupprimer
  3. Ca donne envie de se lever pour promener les chiens! Photos magnifiques!

    RépondreSupprimer
  4. Ouais bof... noooon je déconne mais tout le monde dit que c'est beau alors pour être originale ! Bises

    RépondreSupprimer
  5. Je les admire d'autant plus que je suis de moins en moins capable de me lever tôt...

    RépondreSupprimer
  6. Hi there are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own.
    Do you require any html coding knowledge to make your own blog?

    Any help would be really appreciated!

    Here is my weblog - merciful
    Also see my page: detain

    RépondreSupprimer
  7. Surfing around reddit.com I noticed your site book-marked as: Blogger: CoucouCanada !
    !. Now i'm assuming you book-marked it yourself and wanted to ask if social bookmarking gets you a lot of traffic? I've been contemplating doing some book-marking for a few of my sites but
    wasn't certain if it would yield any positive results. Thank you so much.

    Visit my weblog: news

    RépondreSupprimer
  8. I do not know whether it's just me or if perhaps everybody else experiencing problems with your site. It looks like some of the text on your posts are running off the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this is happening to them too? This could be a problem with my internet browser because I've had this happen previously.
    Cheers

    Also visit my blog: see driveway
    Also see my web page > images

    RépondreSupprimer